رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه گفت: ۱۷۰۰ فقره تسهیلات با مبلغ ۸۵ میلیارد ریال به زلزله‌زدگان پرداخت و ۱۸ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات زلزله‌زدگان نیز با مبلغ ۱۱۸۰ میلیارد ریال امهال شده است.
کد خبر: ۶۸۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 09 December 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک، محمدصفا میرزایی در نشست خبری که در آستانه یازدهمین سالگرد تاسیس این بانک برگزار شد،افزود:بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای کمک به رشد و توسعه اقتصاد کشور،حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی ،توانمدسازی و بهبود معیشت اقشار ضعیف،کاهش آسیب های اجتماعی،درمان بیماری ها و همچنین حمایت از مددجویان سازمان های مردم نهاد است.

وی خاطر نشان کرد:بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی یازده سال فعالیت خود بیش از 171 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با مبلغ بیش از 12.5 هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه اظهار داشت:این بانک با شعار "مهر ایران ،گامی بزرگ در مسیر اشتغال های کوچک "در مدت 11 سال فعالیت خود با پرداخت 4 میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه از کسب و کار های خرد حمایت کرده است.

میرزایی تصریح کرد:در سال جاری این بانک گام های موثری برای حمایت از کالای ایرانی و تلاش برای تسریع در رونق اقتصادی از طریق اثر گذاری بر افزایش تقاضای کالای داخلی برداشته است و در این راستا تفاهمنامه هایی  با سازمان ها و ارگان های مختلف همانند بنیاد برکت،شرکت سهامی فرش ایران ،بنیاد مسکن انقلاب ،شورایعالی مناطق آزاد و ... امضاء نموده است.

  وی افزود:بیش از 30 هزار فقره تسهیلات به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک در سال جاری پرداخت شده که عمده تسهیلات پرداختی بیش از 25 هزار فقره و رقم 3767 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات رفع احتیاجات ضروری بوده است.

رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه گفت:عمده تسهیلات پرداختی بیش از 25 هزار فقره و رقم 3767 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات رفع احتیاجات ضروری بوده است.

وی اذعان داشت:تسهیلات اشتغال از سوی این بانک خصوصا برای اقشار آسیب‌پذیر عبارت از  تسهیلات اشتغالزایی نیز شامل 66 فقره با مبلغ 12 میلیارد ریال برای مددجویان کمیته امداد، 36 فقره با مبلغ هفت میلیارد ریال برای مددجویان بهزیستی، 100 فقره با مبلغ پنج میلیارد ریال برای اشتغالزایی بنیاد مسکن و 770 فقره با مبلغ 23 میلیارد ریال مربوط به اشتغال بانوان سرپرست خانوار بوده است.

 

 

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار